Workshop-uri pentru mame la Estuar




INVITATIE DE PARTICIPARE LA WORKSHOP

Fundatia Pretuieste Viata alaturi de Fundatia Estuar va invita sa luati parte in luna Ianuarie la Workshop-urile cu tema: ”Eu in relatie cu copilul meu autist”, ce se va desfasura in Bucuresti in data de 27 ianuarie ora 18, “Cum sa comunic cu copilul meu?” ce se va desfasura in Ploiesti in data de 26 ianuarie ora 14 si “Sunt mama! Ce drepturi am si cum pot beneficia de ele?" ce se va desfasura in Cluj Napoca in data de 28 ianuarie ora 15.

Evenimentele au loc in cadrul proiectului „ MOM UP - Retea de Centre Pilot de Consiliere a Mamelor aflate in situatii dificile de viata”

Workshop-ul este gratuit, iar inscrierile se fac pentru Bucuresti tel. 021 411 0885 sau office.cs6@estuar.org in limita locurilor disponibile. Persoana de contact Popescu Claudia.

Ploiesti tel: 0244/596.641 sau estuar@upcnet.ro. Persoana de contact Catalina Popescu.

Cluj tel: 0364101097 sau estuar.cluj@upcmail.ro. Persoana de contact Maria Chindris .

Numar de locuri disponibile este limitat de aceea va rugam confirmati participarea !

Fundatia Estuar recruteaza personal




Fundatia Estuar anunta deschiderea procedurii de selectie pentru angajarea urmatorilor experti pe termen lung in cadrul proiectului Retea de Centre Complexe de Incluziune Sociala, proiect implementat de Fundatia Estuar in parteneriat cu Comber For a Future without Orphanages si Fundatia Motivation Romania - co-finantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, conform contractului de finantare POSDRU/96/6.2/S/63660.

Obiectivul general al proiectului vizeaza infiintarea si dezvoltarea unei retele de servicii comunitare complexe de consiliere, pregatire practica si orientare profesionala dedicata tinerilor si adultilor cu probleme de sanatate mintala pentru facilitarea accesului acestora pe piata libera a muncii (in Bucuresti, Giurgiu, Cluj si Ploiesti).

INSTRUCTOR full-time in BUCURESTI – Proiect ID 63660
Responsabilitati: Instructorul impreuna cu terapeutul ocupational evalueaza capacitatea beneficiarilor de a se implica in activitati lucrative ale organizatiei (ex. pictura, desen, sculptura, croitorie, tamplarie sau oricare alt domeniu artistic pe care instructorul are abilitatile de a le dezvolta), coordoneaza activitatile lucrative cu adultii cu probleme de sanatate mintala, propune si dezvolta activitati lucrative de interes pentru beneficiarii organizatiei. Instructorul poate avea abilitati pentru unul sau mai multe domenii din activitatile lucrative.

Cerinte: Studii de specialitate; (maistru in domeniul tamplariei, artizanat, decoratiuni interioare, bijutier, arta fotografica etc.); Operare PC; Rezistenta la stres, creativitate, empatie; Promptitudine in indeplinirea sarcinilor de serviciu si capacitatea de a lucra in echipa, precum si independent; Abilitati de comunicare foarte bune; Instruire si experienta in domeniul social constituie un avantaj.

ASISTENT DE PROIECT part-time PLOIESTI – Proiect ID 63660
Responsabilitati: Asistentul de proiect asista si ofera suport administrativ Coordontorului de Centru, coordoneaza fluxul documentelor si pastrarea acestora pe proiect (primirea, inregistrarea si arhivarea). Asigura serviciile de traducere, tehnoredactare si de protocol pentru proiect. Asigura buna desfasurare a proceselor de recrutare si selectare de personal (trimiterea anunturilor, primirea CV-urilor, oferirea de informatii suplimentare candidatilor, corespondenta etc). Asistentul de Proiect administreaza relatiile cu furnizorii, verifica, indosariaza, sintetizeaza rapoartele narative ale echipei de implementare, elaboreaza rapoarte generale de activitate pe proiect, elaboreaza diferite documente necesare proiectului; mentine legatura cu biroul administrativ din Bucuresti si cu institutiile la nivel local pentru depunerea de documente. Ofera asistenta in pregatirea deplasarilor, intalnirilor si organizarea de evenimente.
Cerinte: Studii superioare, bune cunostinte de limba engleza si operare PC. Cunoasterea foarte buna a limbii romane. Experienta in utilizarea calculatorului (procesare si redactare, baze de date pentru corespondenta, prezentari, e-mail). Minim 1 an experienta anterioara. Capacitatea de a lucra in echipa, capacitatea de crea relatii bune de lucru cu membrii echipei si de respectare a termenelor.

ASISTENT DE PROIECT part-time CLUJ - Proiect ID 63660
Responsabilitati:
Asistentul de proiect asista si ofera suport administrativ Coordontorului de Centru, coordoneaza fluxul documentelor si pastrarea acestora pe proiect (primirea, inregistrarea si arhivarea). Asigura serviciile de traducere si tehnoredactare, de protocol pentru proiect. Asigura buna desfasurare a proceselor de recrutare si selectare de personal (trimiterea anunturilor, primirea CV-urilor, oferirea de informatii suplimentare candidatilor, corespondenta etc). Asistentul de Proiect administreaza relatiile cu furnizorii, verifica, indosariaza, sintetizeaza rapoartele narative ale echipei de implementare, elaboreaza rapoarte generale de activitate pe proiect, elaboreaza diferite documente necesare proiectului; mentine legatura cu biroul administrativ din Bucuresti si cu institutiile la nivel local pentru depunerea de documente. Ofera asistenta in pregatirea deplasarilor, intalnirilor si organizarea de evenimente.
Cerinte: Studii superioare, bune cunostinte de limba engleza si operare PC. Cunoasterea foarte buna a limbii romane. Experienta in utilizarea calculatorului (procesare si redactare, baze de date pentru corespondenta, prezentari, e-mail). Minim 1 an experienta anterioara. Capacitatea de a lucra in echipa, capacitatea de crea relatii bune de lucru cu membrii echipei si de respectare a termenelor.


MEDIC PSIHIATRU part-time in GIURGIU – Proiect ID 63660
Responsabilitati:
Medicul psihiatru ofera informatii si consultanta / consiliere beneficiarilor (persoane adulte cu probleme de sanatate mintala) cu privire la aspecte legate de managementul bolii psihice, medicatie, alternative. Coordoneaza grupurile de suport, grupurile de informare a efectelor bolii psihice, realizeaza rapoarte de evaluare psihiatrica etc.
De asemenea, medicul psihiatru va oferi angajatilor Fundatiei si membrilor echipei interdisciplinare informatii specifice, relevante pentru desfasurarea activitatilor.
*Medicul psihiatru din cadrul Fundatiei Estuar se va limita la oferirea de consiliere psihiatrica, informatii si consultanta. Interventiile medicale de tip consultatie/tratament sunt excluse.

Cerinte:
Studii superioare de specialitate; Experienta de munca dovedita de minim 3 ani in domeniu psihiatrie; Cunostintele operare PC; Rezistenta la stres, creativitate, empatie; Promptitudine in indeplinirea sarcinilor de serviciu si capacitatea de a lucra in echipa, precum si independent; Abilitati de comunicare foarte bune.

LOGOPED part-time in GIURGIU – Proiect ID 63660


Responsabilitati:
Logopedul depisteaza, evalueaza si identifica tulburarile de limbaj si de comunicare, realizeaza activitati de preventie pentru a elimina potentialele posibilitati de instalare a dificultatilor de vorbire, de invatare, ofera terapie logopedica pentru corectare, recuperare, compensare, adaptare si integrare in comunitate, corecteaza tulburari de limbaj si comunicare in vederea diminuarii riscului de esec in comunitate si chiar scolar acolo unde este cazul.

Cerinte: Studii superioare si de specialitate; Experienta de minim trei ani in domeniu; Operare PC; rezistenta la stres, creativitate, empatie; Promptitudine in indeplinirea sarcinilor de serviciu si capacitatea de a lucra in echipa, precum si independent.


Fundatia Estuar anunta deschiderea procedurii de selectie pentru angajarea urmatorilor experti pe termen lung in cadrul proiectului Servicii integrate de dezvoltare profesionala pentru adultii cu probleme de sanatate mintala, proiect implementat de Fundatia Estuar in parteneriat cu Directia generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 6 Bucuresti, Fundatia Estuar-Filiala Botosani, SC High Performance Team SRL, Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca- Prahova, Comber For a Future without Orphanages - co-finantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, conform contractului de finantare POSDRU/96/6.2/S/64373.

Obiectivul general al proiectului il constituie promovarea incluziunii sociale si cresterea accesului pe piata libera a muncii a adultilor cu probleme de sanatate mintala prin oferirea de servicii specializate de consiliere, formare profesionala si calificarea acestora in vederea ocuparii.

ASISTENT FINANCIAR full time IN BUCURESTI – Proiect ID 64373
Responsabilitati:
Asistentul Financiar este responsabil de inregistrarea zilnica a tranzactiilor din cadrul proiectului, a operatiunilor bancare, a incasarilor si platilor, precum si a cheltuielilor purtatoare de TVA in documente separate, sub supravegherea Directorului Economic. Asistentul Financiar pregateste datele primare pentru raportarile financiare si analizele pe care le efectueaza Directorul Economic. Asistentul Financiar depune la timp toate situatiile financiare si documentele cerute de autoritatile statului, inclusiv cele referitoare la personal.
Cerinte: Cel putin 1 an de experienta in efectuarea de inregistrari contabile primare/raportari financiare. Reprezinta un avantaj experienta anterioara intr-un ONG si exeperienta recenta de lucru pe fonduri europene. Cunostinte de baza legate de elaborare si urmarire de bugete; cunostinte legate de legislatie in domeniul dreptului muncii si reglementarilor fiscale din Romania. Abilitati de lucru in echipa si de respectare a termenelor. Personalitate placuta. Abilitati bune de lucru in Excel, cu baze de date si utilizare software de editare text.

ASISTENT DE PROIECT full time IN BUCURESTI – Proiect ID 64373
Responsabilitati:
Asistentul de proiect asista si ofera suport administrativ Managerului de proiect, coordoneaza fluxul documentelor si pastrarea acestora pe proiect (primirea, inregistrarea si arhivarea). Asigura serviciile de traducere, tehnoredactare si de protocol pentru proiect. Asigura buna desfasurare a proceselor de recrutare si selectare de personal (trimiterea anunturilor, primirea CV-urilor, oferirea de informatii suplimentare candidatilor, corespondenta etc). Asistentul de Proiect administreaza relatiile cu furnizorii, verifica, indosariaza, sintetizeaza rapoartele narative ale echipei de implementare, elaboreaza rapoarte generale de activitate pe proiect, elaboreaza diferite documente necesare proiectului, mentine legatura cu finantatorul pentru depunerea de documente. Ofera asistenta in pregatirea deplasarilor, intalnirilor si organizarea de evenimente.
Cerinte: Studii superioare, bune cunostinte de limba engleza si operare PC. Cunoasterea foarte buna a limbii romane. Experienta in utilizarea calculatorului (procesare si redactare, baze de date pentru corespondenta, prezentari, e-mail). Minim 1 an experienta anterioara. Capacitatea de a lucra in echipa, capacitatea de crea relatii bune de lucru cu membrii echipei si de respectare a termenelor.

PSIHOLOG full time in PLOIESTI – Proiect ID 64373
Responsabilitati:
Psihologul ofera consiliere psihologica pentru beneficiarii din cadrul centrului social Ploiesti; Dezvolta planuri de interventie pentru beneficiari; Monitorizeaza progresele obtinute de beneficiari in urma participarii lor la activitatile din cadrul serviciilor Estuar; Lucreaza in echipa cu asistentul social in derularea anchetelor sociale pentru identificarea nevoilor beneficiarilor in mediul lor de trai; Ofera asistenta de specialitate in elaborarea studiilor de caz, in conformitate cu obiectivele organizatiei si ale proiectului; asigura realizarea efectiva a acestora; Participa la activitatile de monitorizare in scopul colectarii datelor necesare evaluarilor si studiilor de caz;

Cerinte: Studii superioare in domeniul psihologiei; Experienta de munca de min. 3 ani cu persoanele cu nevoi speciale / persoane cu probleme de sanatate mintala; Operare PC; Rezistenta la stres, creativitate, empatie; Promptitudine in indeplinirea sarcinilor de serviciu si capacitatea de a lucra in echipa, precum si independent. Disponibilitatea de a se deplasa pe teren.

TERAPEUT OCUPATIONAL part time in BUCURESTI – Proiect ID 64373
Responsabilitati:
Terapeutul ocupational realizeaza activitati de terapie ocupationala cu beneficiarii si coordoneaza activitatile specifice cu beneficiarii etc.

Cerinte: Instruire/calificare in domeniul terapiei ocupationale; Studii superioare finalizate (asistenta sociala, psihologie, psihopedadagogie speciala); Experienta in munca de min. 3 ani dovedita in terapie ocupationala/in domeniul serviciilor sociale; Capacitate de lucru cu persoane/grupuri de persoane adulte cu nevoi speciale; Capacitate de munca in echipa; Rezistenta la stres, creativitate, empatie; Instruirea/experienta in domeniul sanatatii mintale constituie un avantaj.

CONSILIER VOCATIONAL part time in BUCURESTI – Proiect ID 64373
Responsabilitati:
Consilierul vocational evalueaza abilitatile vocationale ale beneficiarilor, stabileste lista de ocupatii potrivite pentru fiecare dintre acestia, prioritizeaza domeniile si posturile disponibile in fiecare regiune de implementare a proiectului; Aplica teste de aptitudini profesionale; Ofera sprijin in gasirea unui loc de munca; Ofera sprijin in dezvoltarea deprinderilor sociale; Ofera sprijin in organizarea si gestionarea bugetului propriu, planificarea bugetului de timp; Participa impreuna cu ceilalti membrii ai echipei la realizarea campaniilor de constientizare, la realizarea de mese rotunde, la intalnirile cu posibilii angajatori; Creaza si mentine legatura cu potentialii angajatori, se implica in organizarea burselor locurilor de munca; Mentine legatura cu AJOFM.

Cerinte: Studii superioare de specialitate; Experienta in munca dovedita de minim 3 ani; Operare PC; Cunoaste legislatia pentru persoanele cu handicap; Rezistenta la stres, creativitate, empatie; Promptitudine in indeplinirea sarcinilor de serviciu si capacitatea de a lucra in echipa, precum si independent; Abilitati de comunicare foarte bune; Instruire si experienta in domeniul social constituie un avantaj.


DIRECTOR RESURSE UMANE full time in BUCURESTI – Proiect ID 64373 / 63660
Responsabilitati:
Directorul de resurse umane asigura implementarea si imbunatatirea politicilor de resurse umane (recrutare, selectie, integrare, pregatire profesionala, motivare, organizare si relatii de munca) care sa asigure organizatiei necesarul de personal corespunzator din punct de vedere cantitativ si calitativ. Analizeaza, imbunatateste, adapteaza sistemele de evaluare de personal in concordanta cu planul strategic; elaboreaza si propune conducerii proceduri de resurse umane; planifica, organizeaza si conduce procesele de evaluare organizationala si formare; faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea/mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati; realizeaza analize la nivelul organizatiei cu privire la nivelul de satisfactie a angajatilor si propune Comitetului Managerial masuri de corectie necesare; Urmareste orientarea si integrarea in organizatie a noilor angajati etc.

Cerinte: Minim 3 ani experienta in pozitii cu responsabilitate crescuta ce presupun managementul resurselor umane; Abilitati de transfer al cunostintelor catre membrii echipei - abilitati excelente de comunicare inter-personala, abilitati avansate de comunicare scrisa si orala in limba engleza, bune abilitati de utilizare a computerului; Capacitate de a construi relatii personale si organizationale cu toti angajatii partenerilor si ai altor organizatii; tenacitate in implementarea procedurilor, regulamentelor si altor cerinte procedurale; gandire strategica, capacitate de a analiza problemele si a face recomandari adecvate de depasire a acestora; Studii superioare si instruire de specialitate.

MEDIC PSIHIATRU part time in BUCURESTI – Proiect ID 64373/Proiect ID 63660
Responsabilitati:
Medicul psihiatru ofera informatii si consultanta / consiliere beneficiarilor (persoane adulte cu probleme de sanatate mintala) cu privire la aspecte legate de managementul bolii psihice, medicatie, alternative. Coordoneaza grupurile de suport, grupurile de informare a efectelor bolii psihice, realizeaza rapoarte de evaluare psihiatrica etc.
De asemenea, medicul psihiatru va oferi angajatilor Fundatiei si membrilor echipei interdisciplinare informatii specifice, relevante pentru desfasurarea activitatilor.
*Medicul psihiatru din cadrul Fundatiei Estuar se va limita la oferirea de consiliere psihiatrica, informatii si consultanta. Interventiile medicale de tip consultatie/tratament sunt excluse.

Cerinte:
Studii superioare de specialitate; Experienta de munca dovedita de minim 3 ani in domeniul psihiatrie; Cunostintele operare PC; Rezistenta la stres, creativitate, empatie; Promptitudine in indeplinirea sarcinilor de serviciu si capacitatea de a lucra in echipa, precum si independent; Abilitati de comunicare foarte bune; Disponibilitatea de a se deplasa pe teren.

OFFICE MANAGER full time in BUCURESTI – Proiect ID 64373 / 63660
Responsabilitati
: Office manager-ul asista si ofera suport administrativ Comitetului Managerial, coordoneaza sistemul informational al organizatiei, fluxul documentelor si pastrarea acestora (primirea, inregistrarea si arhivarea); Asigura secretariatul administrativ la fundatiei, serviciile de traducere, tehnoredactare si de protocol; Asigura buna desfasurare a proceselor de recrutare si selectare de personal (trimiterea anunturilor, primirea CV-urilor, oferirea de informatii suplimentare candidatilor, corespondenta etc); Office manager-ul administreaza biroul (relatiile cu furnizorii, beneficiarii), administreaza bugetul biroului si asigura materialele consumabile necesare bunei functionari a biroului administrativ al Fundatiei Estuar; Ofera asistenta in pregatirea deplasarilor, intalnirilor si organizarea de evenimente.
Cerinte: Studii superioare, bune cunostinte de limba engleza si operare PC. Cunoasterea perfecta a limbii romane. Experienta in utilizarea calculatorului (procesare si redactare, baze de date pentru corespondenta, prezentari, e-mail). Minim 1 an experienta anterioara. Capacitatea de a lucra in echipa, capacitatea de crea relatii bune de lucru cu membrii echipei si de respectare a termenelor.








Fundatia Estuar anunta deschiderea procedurii de selectie pentru angajarea a 2 experti pe termen lung in cadrul proiectului Si eu merit o sansa, proiect implementat de catre Fundatia Estuar si finantat de catre Consiliul Local Sector 4 Bucuresti prin Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bucuresti Sector 4. Proiectul in cauza este unul de locuinte protejate si consiliere la domiciliu pentru persoanele cu probleme de sanatate mintala din sectorul 4.


ASISTENT SOCIAL full time in BUCURESTI - locuinte protejate si consiliere la domiciliu. - Proiect « Si eu merit o sansa!»
Responsabilitati: Asistentul social ofera asistenta specializata in domeniul social persoanelor cu probleme de sanatate mintala din cadrul serviciului Locuinte Protejate si Consiliere la Domiciliu; Realizeaza anchete sociale la domiciliul persoanelor asistate; Evalueaza abilitatile sociale ale persoanelor cu probleme de sanatate mintala; Ofera sprijin in gasirea unui loc de munca; Ofera sprijin in dezvoltarea deprinderilor sociale; Ofera sprijin in organizarea si gestionarea bugetului propriu; identifica angajatorii si mentine legatura cu acestia; Participa impreuna cu ceilalti membri ai echipei la realizarea campaniilor de constientizare, la realizarea de mese rotunde, la intalnirile cu posibilii angajatori.

Cerinte: Studii superioare in domeniul asistentei sociale; Experienta de munca cu persoanele cu nevoi speciale / persoane cu probleme de sanatate mintala; Operare PC; Cunoaste legislatia pentru persoanele cu nevoi speciale; Rezistenta la stres, creativitate, empatie; Promptitudine in indeplinirea sarcinilor de serviciu si capacitatea de a lucra in echipa, precum si independent; Disponibilitatea de a se deplasa pe teren.



MEDIC PSIHIATRU part time locuinte protejate si consiliere la domiciliu - Proiect «Si eu merit o sansa!» in BUCURESTI
Responsabilitati:
Medicul psihiatru ofera informatii si consultanta / consiliere beneficiarilor (persoane adulte cu probleme de sanatate mintala) cu privire la aspecte legate de managementul bolii psihice, medicatie, alternative. Coordoneaza grupurile de suport, grupurile de informare a efectelor bolii psihice, realizeaza rapoarte de evaluare psihiatrica etc.
De asemenea, medicul psihiatru va oferi angajatilor Fundatiei si membrilor echipei interdisciplinare informatii specifice, relevante pentru desfasurarea activitatilor.
*Medicul psihiatru din cadrul Fundatieir Estuar se va limita la oferirea de consiliere psihiatrica, informatii si consultanta. Interventiile medicale de tip consultatie/tratament sunt excluse.

Cerinte:
Studii superioare de specialitate; Experienta de munca dovedita de minim 3 ani in domeniul psihiatrie; Cunostintele operare PC; Rezistenta la stres, creativitate, empatie; Promptitudine in indeplinirea sarcinilor de serviciu si capacitatea de a lucra in echipa, precum si independent; Abilitati de comunicare foarte bune; Disponibilitatea de a se deplasa pe teren.


Persoanele interesate, sunt incurajate sa trimita CV in format Europass pana pe data de 31.01.2011, la adresa de e-mail: mihaela.mohorea@estuar.org indicand in titlul mesajului pozitia pentru care aplica. Doar candidatii a caror profil va fi considerat relevant vor fi contactati.


Rezultatele finale ale selectiei vor fi afisate pe pagina web a Fundatiei Estuar.